dilluns, 10 de desembre del 2007

Aniversari-sari a la brasa


Hola a tots!!
Com que aquests dies hi ha mooooltes festes, comilonas i demés i el divendres no podré celebrar el meu aniversari (que toca anar al sopar d’empresa) proposo passar el dissabte fent un bonic homenatge a la meva llar de foc. I si el cos em/ens deixa celebrarem tot allò que vulguem, en pla tranquil o lo que sigui, je, je. És a dir, el que vulgui/pugui que passi per casa meva a la tarda, cap a les 8. La idea és fer un sopar i que cadascú porti alguna cosa de menjar (jo porto el beure pels ressacosos i pels més frescos i el caliu de llar de foc)…Ayñññ, si es que una no puede con toooooo. Qui s’apunta? Ja direu

1 comentari:

solsona mola ha dit...

eh! res de cremar tots els cartutxos el divendres amb l'empresa, que aqui s'ha de cumplir amb les relacions no laborals! VA PER TOTS!